Конференция Print-2011, Питер

A new method of creating a Book publication "FlowBook"

Технології виробництва книги, весь час покращувалися та змінювались особливо у наш час. Сьогодні набувають широкого розповсюдження цифрові способу друку та нові електроні виді видання. Цифрові технології проектування книг,  які стрімко розвиваються. З'являються нові програми, з новими функціями і можливостями для створення різних макетів книг. Стає актуальним створення нових видів книг. Насамперед тому, що споживчий ринок потребує задоволення потреб кожної окремої людини. А це дуже складна справа.

Метою роботи є розробка методики створення нового споживчого інтерактивного інформаційного продукту, який зміг би задовольнити потреби більшої кількості людей, та зайняв би свою нішу серед інших видів книжкових виданнь. Актуальність цієї розробки обумовлена необхідністю провадження нових сучасних технологій, орієнтованих на співучасть потенційних клієнтів в створенні літературних творів. Рішення цієї проблеми дозволить розробляти новий продукт  і надасть нові перспективи у бізнес-сфері "поліграфія".

В рамках дослідження виконаний аналіз інформаційних технологій художньої літературної творчості. В ході аналізу теоретичного матеріалу було практично розроблено унікальний прототип "FlowBook". За результатами дослідження визначені майбутні основні задачі та цілі для впровадження продукту на світовій ринок.

FlowStory - новий вид створення художнього твору, продовження якого визначаться за опитуванням споживачів, глядачів, читачів та т.п.

FlowBook - новий метод створення книжкового видання, в якому продовження твору визначається за більшістю голосів, отриманих від читачів. Споживач, купуючи книгу, спочатку отримує частину твору, а іншу - лише після закінчення голосування. Інтерактивність надає можливість читачу вплинути на кінець твору.

Таким чином, новий вид книжкового видання "FlowBook" виконує  конкурентно-дієздатні основні функції: стимулює споживача взаємодіяти з продуктом; задовольняє потреби більшої кількості людей; надає можливість маркетологам більш детально аналізувати потреби споживачів.

Висновки: зазначений новий метод створення книжкового видання "FlowBook" повністю задовольняє поставленим вимогам і забезпечує високу якість створення кінцевого продукту. Це твердження було закріплене на практиці у вигляді демонстрації розробленого прототипу "FlowBook", в якому була зроблена спроба максимально показати основні його переваги ринку книжкової торгівлі.

 

«Youth and printing», Lvov, 2011



Коментарии

Add comment


Security code
Refresh